Új megközelítéssel vonzza a Bitcoin befektetőket a BlackRock
A BlackRock megfontolt megközelítéssel indította új Bitcoin ETF kampányát, melyben a digitális eszközt egyszerűen "fejlődésnek" nevezi valuta helyett.
Új narratívába helyezi a BlackRock a Bitcoin befektetéseket
A BlackRock felpörgette média reklámkampányát a frissen indított spot Bitcoin alapjához, és nem mint valuta, hanem mint "fejlődés / haladás" utal az eszközre.
Legújabb reklámjában a világ legnagyobb eszközkezelője megtartotta viszonylag "unalmas" megközelítését az IBIT alapjának reklámozásában, legalábbis a versenytársakhoz képest.
New iBit Bitcoin ETF advert landing in all publications @coryklippsten $iBit #Bitcoin @EricBalchunas @JSeyff pic.twitter.com/ibnSpGCBdr
— Bitcoin ETF adverts archive (@BitcoinBombz) February 19, 2024
"A Bitcoin ETF-ek megérkeztek"– állítja a sárga hirdetés, egy kifutópálya és repülőgép sziluettjével. Azonban kiegészítésként a vállalat új fénybe helyezte a terméket:
"Szerezd meg a részed a fejlődésből."
Természetesen, ez nem az első reklámkampány; miután a SEC elfogadta a Bitcoin Spot ETF-et több hirdetés is megjelent a nagyközönség számára. Néhány közülük visszafogottabb volt, mások viszont feltűnően hivalkodóak.
Az IBIT, a BlackRock saját Bitcoin Spot ETF-je, elérhető a Nasdaq tőzsdén. Erre hívja fel a hirdetés a járókelők figyelmet egy "szerény" utcai kijelzőn.
A BlackRock nem kíméli a versenytársakat
A látszólag hétköznapi marketingmegközelítést nem hagyták figyelmen kívül az iparági megfigyelők, például Eric Balchunas, a Bloomberg Intelligence ETF-elemzője, aki úgy jellemezte, hogy:
A mostani reklám üde színfolt az unalmas hagyományos alapok és a "hé, srácok" típusú ügyeskedések között. Érdekes, hogy nem árucikként vagy valutaként, hanem fejlődésként állítják be a Bitcoint. A vállalat a kategória likviditási királyaként azon a határon van, hogy elhúzzon versenytársaitól, így ésszerű lépésnek tűnik, hogy megtolják a marketing kampányt az ütősebb eredmény érdekében."
Egyes vállalatok milliókkal támogatják a kriptopárti jelölteket, de a Consensys, a 7 milliárd dolláros Ethereum szoftveróriás ellenállt. Íme az okok.
A PEPE szakít bikás trendjével. Azért emlékezzünk vissza, hogy az elmúlt hónap során mintegy 89,91%-os emelkedéssel virított a kriptók között.
Az április 1. óta bevezetett egymillió új token közel fele a Solana hálózaton létrehozott memecoin volt.
Úgy néz ki lassan kezdenek felpörögni az Ethereum láncon lévő főbb hitelezési platformok, izgalmas fejleményeket hozva a kriptovaluták világába.