Az elmúlt félév a crypto.com marketinggépezetének megállíthatatlan megjelenéseitől volt hangos. Az egyik fő szponzorként beszálltak a forma 1-be, megjelentek az UFC-ben, majd az olasz ligában, legutóbb pedig a Los Angeles Lakers Arénáját keresztelték át Crypto.com Arénára. És most itt a következő lépés!
Crypto.com az NBA-ben
Az amerikai piac valamennyi kripto cég számára rendkívül fontos. Ez jól látható a crypto.com stratégiáját figyelve is. Az említett stratégiai együttműködések egy része egyértelműen az amerikai vásárlókat veszi célba. Amikor pedig egy 700 millió dolláros megállapodás keretében 20 évre megvette a los angelesi aréna névhasználati jogát, komolyan megérkezett a brand a csillagsávos lobogó hazájába.
Hogy miért pont az angyalok városát nézte ki magának ez talán több dologgal is magyarázható. Egyfelől az amerikaiak számára az baseball és az amerikai foci mellett a kosárlabda is nemzeti sportnak számít. A Crypto.com aréna pedig olyan ikonikus csapatok otthona, mint az LA Lakers, LA Clippers, de itt játszik a Los Angeles Kings jégkorongcsapat is. Ezen kívül itt rendezték már 19 alkalommal a Grammy díjátadó ünnepséget és 2028-ban a los angelesi nyári olimpiai játékokon a kosárlabda meccseknek is otthont ad majd a stadion. Ráadásul Los Angeles a maga közel négymilliós lakosságával az USA második legnagyobb városa. Ezek alapján érthető, hogy mi motiválhatta a crypto.com marketingeseit.
LeBron James és a Crypto.com partnersége
Ilyen előzmények után már az sem váratlan fordulat, hogy a Crypto.com egy új közös projektben működik együtt az NBA egyik jelenkori csillagával, a Los Angeles Lakers játékosával, LeBron Jamessel. James 2018-ban hozta létre a ,,LeBron James Family Foundation” nevű alapítványt, amelynek célja, hogy támogassa szülővárosának, az ohioi Akron városának fiataljait. Reményt adjon és lehetőséget biztosítson azoknak a hátrányos helyzetű gyerekeknek, akik e segítség nélkül jó eséllyel még a középiskolát sem végeznék el.
Az alapítvány az ,,I Promise” elnevezésű program keretében szakembereket hív a városba, akik különböző karriercélokat és érdekességeket mutatnak be. Ilyen volt a gumigyártó cég a Goodyear vagy a játékairól ismert Little Tikes is. Most ebbe a sorba lép be a Crypto.com, amelynek szakemberei a blokkláncról fognak előadásokat tartani.

Forrás: eu.beaconjournal.com
A fiatalok nem csak azt tanulhatják meg, hogy miként működnek a kriptovaluták, hanem megismerkedhetnek a mögötte húzódó technológiával is. Megtanulhatják továbbá azt is, hogyan befolyásolja mindez a jövőjüket. A Crypto.com azonban nem csak az elméleti ismeretek átadásában vesz majd részt, hanem karrierlehetőségeket is megjelenít majd. A projektben ezúttal ugyanis nem csak az iskolás gyerekek vesznek részt, hanem a testvéreik és szüleik is. Ez pedig már túlmutat a szokványos ismeretterjesztő előadások keretein és a szülők, illetve nagyobb gyerekek részére egész életpályamodellt, szemléletet jelenthet, amelynek része a karriertervezés és az álláskereséshez kapcsolódó tréningek is. A Crypto.com szakemberei széleskörű feladatot kapnak ebben az együttműködésben.
Összegzés
A társadalmi felelősség és szerepvállalás valamennyi cég számára fontos. A Crypto.com pedig határozott marketing lépésekkel halad előre a technológia és az ágazat széleskörű megismertetése és elfogadtatása felé. Ezen az úton biztosan komoly piacot és számtalan új ügyfelet is fognak nyerni, ám mindeközben a számos hátrányos helyzetű családdal is jót tesznek.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás