Super Bowl 2022: központban a kriptohirdetések
Az amerikai Super Bowl egy hatalmas, ha nem a legnagyobb sportrendezvény Amerikában. A sok néző pedig remek lehetőség a kriptovaluták népszerűsítésére is.
Az egyik legnagyobb sportesemény Amerikában
A Super Bowl egy hatalmas show, a reklámok pedig mindig is kiemelt helyet kaptak az éves National Football League (NFL) bajnokságon. A vállalatok/szolgáltatók ezért nagy erőkkel készülnek erre az alkalomra. Az idei év a kriptovaluták szempontjából új mérföldkövet jelentett, mivel az FTX, az eToro, a Crypto.com és a Coinbase is debütált hirdetéseikkel.
A kriptovaluták iránti kereslet évről évre egyre intenzívebb. Ez elsősorban köszönhető az NFT-knek, a mém tokeneknek és a metaverzum körül kialakuló őrületnek is. A Super Bowl-on megjelenő kriptohirdetések ellopták a rivaldafényt a hagyományos piaci szereplőktől a közösségi média platformokon is, például Twitteren. Nézzük is meg, hogy milyen reklámokról van szó.
Coinbase a 2022-es Super Bowl-on
https://twitter.com/coinbase/status/1493016797687156738?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1493016797687156738%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fcointelegraph.com%2Fnews%2Fsuper-bowl-2022-here-s-the-scoreboard-of-crypto-ads
A Coinbase az egyik legnépszerűbb kriptotőzsde az Egyesült Államokban és gyakran foglal el első helyet az Apple App Store legtöbbet letöltött alkalmazásai között. Úgy tűnik a cég „Kevesebb beszéd, több Bitcoin” marketing kampány híve, ugyanis egy minimalista reklámfilmet adott ki, amely csupán egy kétdimenziós grafikai képet tartalmazott.
A reklám egy Coinbase témájú „C” betűvel indult, amely a képernyőn a pattogó DVD logóhoz hasonlóan ugrált. Nem sokkal később a "C" betűt egy színváltós QR-kód váltotta fel, amely beolvasáskor átirányította a felhasználókat a Coinbase nyitóoldalára, ahol Bitcoin (BTC) ajándékozás és regisztrációs promóciók voltak elérhetőek.
Forrás: Coinbase.comTechnikai problémák
A hagyományos Super Bowl hirdetésekkel ellentétben a Coinbase weblapja azonban nem bírta a nagy terhelést és ideiglenesen összeomlott. A szolgáltatás megszakadásának elismeréseként a Coinbase alkalmazásban a következő üzenettel találták magukat szemben a felhasználók:
"Nos, ez népszerűbb volt, mint gondoltuk. Egy kis időre van szükségünk, de ne aggódj. E-mailben értesítünk, ha a dolgok visszatértek a normális kerékvágásba."
eToro Super Bowl 2022 hirdetés
https://twitter.com/eToroUS/status/1493043967188897792?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1493043967188897792%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fcointelegraph.com%2Fnews%2Fsuper-bowl-2022-here-s-the-scoreboard-of-crypto-ads
Az eToro kripto és fiat befektetési platformja a következő reklámot prezentálta. A „Flying Your Way” Super Bowl hirdetés azzal kezdődött, hogy egy felhasználó tanácsot kért az eToro közösségétől, hogy kriptoba vagy részvényekbe fektesse-e be.
Nyilván mindenki sejti, hogy mi következik. Nem sokkal ezután a hirdetésben a felhasználók nagy csoportja lebeg a városban, akik közül az egyik odalép a felhasználóhoz, és megkérdezi tőle, hogy: “To the moon?” vagyis a „A Holdra?”. Utalva ezzel egy a kriptoközösségben elterjedt mémre. Illetve a hirdetés vége felé még egy Shiba Inu kutya is feltűnik, ez pedig utalás az ismert SHIB meme coinra.
Forrás: eToro.comCrypto.com Super Bowl 2022 hirdetése
Az legelső Super Bowl hirdetésében a Crypto.com bemutatta a kosárlabda-legenda LeBron Jamest, aki egy 2003-as önmagával beszélget. A fiatal LeBron izgatott volt, hogy megtudhatta az elektromos autókkal és más technológiai fejlesztésekkel teli jövőt. A párbeszéd végén megkérdezi a valós LeBront, hogy készen áll-e arra, ami hamarosan jön.
Amire az a válasz érkezik, hogy: "Nem mondhatok el neked mindent, de ha történelmet akarsz írni, akkor ki kell próbálnod magad."
https://twitter.com/cryptocom/status/1493033811105378307?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1493033811105378307%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fcointelegraph.com%2Fnews%2Fsuper-bowl-2022-here-s-the-scoreboard-of-crypto-ads
Forrás: Crypto.comÖsszefoglalás
A reklám hatását növelte a közönség számára, hogy LeBron mindössze egy nappal a reklám megjelenése előtt lett az NBA történetének legtöbb pontot szerző játékosa. A hirdetés elindításával LeBron csatlakozik azon profi sportolók egyre növekvő listájához, akik támogatják a kriptovaluták általános elterjedését. A döntést számos véleményvezér kitörő lelkesedéssel fogadta és összességében elmondható, hogy a fent említett reklámok nagy sikert arattak. A kedvező fogadtatás pedig tovább erősíti a kriptoadaptációt, aminek a jövőben akár árfelhajtó hatása is lehet.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
A világhírű Wall Street és Amerikai pszichó filmeket gyártó stúdió új források bevonására készül blokklánc alapú platform segítségével.
A szeptember elején megtapasztalt csökkenő tendenciájú kriptopiac esélyt ad a befektetőknek arra, hogy okosan vásároljanak.
A Robinhood 3,9 millió dolláros büntetésben állapodott meg a kaliforniai igazságügyi minisztériummal, amiért korábban akadályozta a kiutalásokat.
Az UBD Network egy új Web3 tárcát vezet be, amely lehetővé teszi a decentralizált módon történő költséghatékony kriptovaluta öröklést.