Sokszor hangoztatjuk, hogy érdemes nem csak coinok, hanem tőzsdék körében is diverzifikálni....

Annak ellenére, hogy az NFT-k kereskedési volumene 40%-kal csökkent, és az NFT-k iránti érdeklődés csökkenni látszik, a Nike a kriptopiaci tél közepette is profitált.
Annak ellenére, hogy a nem helyettesíthető tokenek (NFT) kereskedési volumene 40%-kal csökkent a második negyedévben, a Nike esetében igenis beszélhetünk nyertesről. Ahogy az NFT-k iránti érdeklődés lanyhulni kezdett, a Nike nevű globális sportmárka (NYSE: NKE) a kriptopiaci tél közepette bátor gazdasági lépést tett, és ezzel profitált is digitális tokenekből.
Az indulás óta a Nike NFT-vel kapcsolatos projektjei több mint 185 millió dolláros bevételt hoztak a cégnek. Ezzel az eredménnyel pedig a Nike az NFT-k legnagyobb bevételeit termelő márkájává pozícionálta magát, ahogy azt Noah Levine augusztus 22-én a Dune adatai alapján közzétette.
Forrás: Dune
Nem csak a Nike ébred rá az NFT-ben rejlő lehetőségekre. A Dolce & Gabbana, a Tiffany, a Gucci és az Adidas is mind megérkezett a piacra. Az összes NFT-bevételből az Ethereum (ETH) blokkláncon a nagy márkák NFT-projektjei szépen kiveszik a részüket. Az IRL Brand NFT elemzése is bemutatja, hogy a világ legnagyobb márkái számára milyen jövedelmezővé váltak az NFT-k.
Ugyanakkor azt is érdemes megemlíteni, hogy rekordbevétel ellenére a Nike NFT árai a 2022 februári és áprilisi csúcspontja óta jelentősen estek. Ennek az NFT-ciklusnak a kezdeti sikereit részben a márkaépítési és marketing erőfeszítések keveréke hozta.
Forrás:hkshopz.tk
Ezek a törekvések magukban foglalták az olyan partnerségeket, mint az Adidas és a BAYC közötti partnerségek és az RTFKT Nike általi felvásárlása, valamint a hírességek vásárlásai és a zenei videókban való megjelenések. Mivel azonban a promóciók üteme jelentősen lelassult, az NFT-k jelenlegi állapota viszonylag változatlannak tűnik.
Újabb negatív hírként érte a piacot, hogy a DEXterlab által július 21-én közzétett új tanulmány eredménye szerint a kriptográfiai felhasználók több mint 30%-a nyilatkozott úgy, hogy „soha nem fog vásárolni” NFT-t. Mindez annak ellenére történt, hogy 2021 jó év volt az NFT-k számára.
Úgy tűnik, a kriptofelhasználókat nem érdekli annyira ez az új technológia, mint egy évvel korábban. Természetesen itt azt is bele kell számolni, hogy a gazdasági helyzet nem kedvez semmilyen kockázatos befektetésnek. És, hogy az NFT újra szárnyalhat-e, lehet, hogy csak évek múlva derül ki.
Csatlakozz te is a publikus kriptovaluta kereskedő discord csatornánkhoz!
Ha tetszik, amit csinálunk és szeretnéd biztosítani, hogy a Cryptofalka továbbra is a megszokott minőségi tartalmakat tudja nyújtani az olvasók számára, a következő linken tudod támogatni a munkánkat. Köszönjük! 👋
Donation: ➡️ LINK ⬅️
Oldalunk ellenőrzött Brave alkotó, így ha Brave böngészőt használsz BAT segítségével is tudod támogatni a munkánkat.
—————————————————————————————————————————————————–
A CryptoFalka által szolgáltatott információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik, a megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a CryptoFalka nem vállalkozik. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!