A közösségi média szerepe az NFT marketing során
Az NFT-k forradalmian változtatják meg a közösségi média tartalmait, ösztönzik a kreativitást és új üzleti modelleket teremtenek.
Hogyan használják az NFT-ket a közösségi médiában?
Az NFT-k legkiemelkedőbb felhasználása a közösségi médiában a profilképek formájában jelentkezik (gyakran rövidítve PFP-ként). Ez az, amit legelőször a legtöbb ember lát, amikor kapcsolatba lép az NFT-kkel. Egy másik jelentős jelenség az NFT-k és a közösségi média kereszteződésén a domainnevek (pl. ENS, Unstoppable Domains).
Az NFT-k hatása a social media platformokon
Az NFT-k számos szerepet játszanak a közösségi médiában. Böngéssz a különböző Crypto Twitter (CT) profilok között, és számos NFT-t találsz profilképek formájában. Ezen a módon az NFT-k Veblen-goods-ként működnek. Ez egy olyan cikket jelent, ami áremelkedés következtében keresletnövekedést eredményez.
Ha ezt a marketing szempontjából nézzük, ez kiváló a márkaismertség és a kereslet generálása szempontjából. Az NFT-knek van potenciálja arra, hogy széles körben elterjedtek legyenek. Amikor a felhasználók NFT-ket birtokolnak egy márkához vagy kampányhoz kapcsolódva, érdekük fűződik a tartalom népszerűsítéséhez és elterjedéséhez.
Ezenkívül a közösségi média mára, egy hatalmas web3 és NFT hirdítési tábla is lett. A kripto trendek sokszor meme-orientált jellegének köszönhetően a közösségi média az egyik leggyakoribb módja lett az új web3 projektek, termékek és szolgáltatások naprakész követésének.
Sok híresség büszkén vállalja Bored Ape vagy CryptoPunk alkotásait, mintegy jelzésként, hogy ők a közösség részét képezik. A tartalomkészítőktől, mint Logan Paul, a zenei művészekig, mint Snoop Dogg és Eminem, a hírességek és influenszerek támogatása hozzájárult a digitális művészet térnyeréséhez a közösségi médiában.
A Bored Ape Yacht Club a mai napig az egyik legfelkapottabb kollekció. Ebből a legolcsóbb jelenlegi árfolyamon körülbelül 62 000 dollárt ér, ez most nagyjából 21 500 000 forintnak megfelelő összeg.
A legnépszerűbb kriptotér: Twitter ( X )
A Twitter egy népszerű közösségi média platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid üzeneteket, úgynevezett tweeteket osszanak meg és interakcióba lépjenek egymással. A Twitter gyors és tömör kommunikációja miatt ismert.
A social felület egyfajta központ a kripto marketingben. Az Elon Musk vezette X az elsők között volt, akik digitális eszközökbe fektettek, és integrálták az NFT-ket. A Twitteren már használhatod az NFT-jeidet profilként is, és emellett használhatsz decentralizált domain neveket is.
Az Instagram inkább kimarad az NFT buliból
Az Instagram egy széles körben használt közösségi média platform, amely a fotók és videók megosztására szolgál. Lehetőséget kínál a felhasználóknak, hogy megörökítsék pillanataikat, alkalmazzanak filtereket képeiken, és vizuális tartalmakat a követőikkel megosszák.
Ezen a platformon az NFT-k integrációja meglehetősen hasonló a Twitteréhez. Azonban az Instagramot nem kifejezetten ismerik el kripto-szociális tevékenységeiért, bár népszerű a digitális művészet területén. Mindenesetre használhatsz PFP-ket (profilképeket) és domain neveket is hasonlóan az X-hez.
Discord, a nélkülözhetetlen NFT társ
A Discord egy népszerű kommunikációs platform, amelyet közösségek és csoportok számára terveztek, hogy valós idejű kapcsolódást, beszélgetést és együttműködést biztosítson. Hangcsatornákat, szöveges chatet és videohívási funkciókat kínál, ideális platformot kínálva a játékosok vagy azonos érdeklődési körön alapuló közösségek számára.
Az NFT projektek és márkák a Discordot központként használják közösségeik összegyűjtésére és kapcsolódására. Az NFT Discord szervereken a tagok fontos bejelentéseket és frissítéseket érhetnek el, és támogatást kaphatnak az adott NFT projekthez kapcsolódóan. Ezekhez a szerverekhez csatlakozás általában ingyenes, és a projekt és a közösség tagjai aktívan ösztönzik ezt.
A világhírű Wall Street és Amerikai pszichó filmeket gyártó stúdió új források bevonására készül blokklánc alapú platform segítségével.
A szeptember elején megtapasztalt csökkenő tendenciájú kriptopiac esélyt ad a befektetőknek arra, hogy okosan vásároljanak.
A Robinhood 3,9 millió dolláros büntetésben állapodott meg a kaliforniai igazságügyi minisztériummal, amiért korábban akadályozta a kiutalásokat.
Az UBD Network egy új Web3 tárcát vezet be, amely lehetővé teszi a decentralizált módon történő költséghatékony kriptovaluta öröklést.