A kripto tél ellenére tarolt a Nike az NFT szektorban
Annak ellenére, hogy az NFT-k kereskedési volumene 40%-kal csökkent, és az NFT-k iránti érdeklődés csökkenni látszik, a Nike a kriptopiaci tél közepette is profitált.
A Negatív hangulat ellenére is sikerült
Annak ellenére, hogy a nem helyettesíthető tokenek (NFT) kereskedési volumene 40%-kal csökkent a második negyedévben, a Nike esetében igenis beszélhetünk nyertesről. Ahogy az NFT-k iránti érdeklődés lanyhulni kezdett, a Nike nevű globális sportmárka (NYSE: NKE) a kriptopiaci tél közepette bátor gazdasági lépést tett, és ezzel profitált is digitális tokenekből.
Az indulás óta a Nike NFT-vel kapcsolatos projektjei több mint 185 millió dolláros bevételt hoztak a cégnek. Ezzel az eredménnyel pedig a Nike az NFT-k legnagyobb bevételeit termelő márkájává pozícionálta magát, ahogy azt Noah Levine augusztus 22-én a Dune adatai alapján közzétette.
Forrás: Dune
Nem csak a Nike ébred rá az NFT-ben rejlő lehetőségekre. A Dolce & Gabbana, a Tiffany, a Gucci és az Adidas is mind megérkezett a piacra. Az összes NFT-bevételből az Ethereum (ETH) blokkláncon a nagy márkák NFT-projektjei szépen kiveszik a részüket. Az IRL Brand NFT elemzése is bemutatja, hogy a világ legnagyobb márkái számára milyen jövedelmezővé váltak az NFT-k.
A rekordbevétel ellenére csökkent az NFT-k ára
Ugyanakkor azt is érdemes megemlíteni, hogy rekordbevétel ellenére a Nike NFT árai a 2022 februári és áprilisi csúcspontja óta jelentősen estek. Ennek az NFT-ciklusnak a kezdeti sikereit részben a márkaépítési és marketing erőfeszítések keveréke hozta.
Forrás:hkshopz.tk
Ezek a törekvések magukban foglalták az olyan partnerségeket, mint az Adidas és a BAYC közötti partnerségek és az RTFKT Nike általi felvásárlása, valamint a hírességek vásárlásai és a zenei videókban való megjelenések. Mivel azonban a promóciók üteme jelentősen lelassult, az NFT-k jelenlegi állapota viszonylag változatlannak tűnik.
Összefoglalva
Újabb negatív hírként érte a piacot, hogy a DEXterlab által július 21-én közzétett új tanulmány eredménye szerint a kriptográfiai felhasználók több mint 30%-a nyilatkozott úgy, hogy „soha nem fog vásárolni” NFT-t. Mindez annak ellenére történt, hogy 2021 jó év volt az NFT-k számára.
Úgy tűnik, a kriptofelhasználókat nem érdekli annyira ez az új technológia, mint egy évvel korábban. Természetesen itt azt is bele kell számolni, hogy a gazdasági helyzet nem kedvez semmilyen kockázatos befektetésnek. És, hogy az NFT újra szárnyalhat-e, lehet, hogy csak évek múlva derül ki.
Csatlakozz te is a publikus kriptovaluta kereskedő discord csatornánkhoz!
További ajánlott cikkeink:
- Aktuális Bitcoin és kriptovaluta árfolyamok, coin elemzések
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2022
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
Elon Musk jogi lépéseket tett az OpenAI ellen, azzal vádolva a céget és a Microsoftot, hogy megszegték nonprofit küldetését és korlátozták a versenyt.
Az USA-ban a spot Ethereum ETF-ek napi beáramlása rekordot döntött, 12,9 millió dollárral túlszárnyalva a spot Bitcoin ETF-ek beáramlását.
A GMCI árindexei azt mutatják, hogy a vezető memecoinok elvesztették emelkedő lendületüket, míg a DeFi tokenek erőteljesebb növekedést mutatnak.
A Solana története az elmúlt két évben inkább hasonlított egy Netflix-drámára, mintsem egy átlagos kriptovaluta árfolyamgrafikonjára.