NFT árazás: hogyan adj el nyereségesen?
Ha érdekel, hogyan működik a nyereséges NFT árazás, miért emelkedik a floor price és mitől lesz értékes a terméked, olvass tovább!
Mi határozza meg egy NFT árát?
Ahogy a Web3 térben dolgozó művészek megkezdik NFT útjukat, gyakran találhatják magukat szembe a létfontosságú kérdéssel: "Hogyan működik az árazás?" vagy "Mi a legjobb stratégia az NFT-k eladására?". Bár nincsenek fix stratégiák, az NFT-értékesítők dönthetnek úgy, hogy a másodlagos piactéren a tőzsdei jegyzési áron adják el műveiket. Alternatív megoldásként olyan áron is megköthetik az eladást, amelyet egy vevő hajlandó megfizetni, úgynevezett vevői áron.
Ettől függetlenül, létrehozóként teljes jogkörrel rendelkezel a legjobb NFT árképzési stratégia kiválasztására. Ha azonban túl magasra állítod be az árat, azt kockáztatod, hogy soha nem tudod eladni az adott terméket, ha pedig túl alacsonyan választod ki az árat, akkor nagyobb kihívást jelent majd fokozatosan emelni azt. Íme tehát néhány dolog, amit figyelembe kell venned annak meghatározásához, hogy mennyit kérj egy NFT-ért, vagy hogyan árazd megfelelően az alkotásod.
bitcoinist.com
Az NFT-k előállítása és értékesítése során különböző költségek merülnek fel, beleértve a létrehozási költségeket, például egy professzionális 3D-művész bérét, ha valakinek meg kell tanulnia, hogyan kell létrehozni NFT-t. Az egyéb költségek közé tartoznak a mintelési költségek, amelyek a tranzakciós díjak ingadozásával változhatnak, az NFT-k mintelésének vagy listázásának marketplace díjai, az NFT-piacterek által felszámított értékesítési díjak és a marketing költségek.
Egy ritka NFT többet ér, mint egy általános, mivel az eszköz kínálata és típusa határozza meg, hogy ritka-e vagy sem. Például egy korlátozott példányszámú NFT magasabb árat kaphat, mint egy több példányban készült kollekció. Hasonlóképpen, egy fizikai festmény többet érhet, mint a róla készült digitális kép(ek). A funkcionalitás szempontjából a utility tokenek értékesebbek, mivel a tulajdonosok áruk és szolgáltatások vásárlására használhatják őket. Ezért figyelembe kell venned ügyfeleid igényeit, amikor meghatározod ezeknek a utility NFT-knek az árát.
Hogyan emeld az NFT-d árát?
Az NFT ökoszisztéma még mindig fejlődik, így van elég hely a növekedéshez. Mivel a következetesség az egyik legmeghatározóbb tényező a teljesítés és a siker szempontjából, ugyanez vonatkozik az NFT művészekre is, azaz szenvedélyt és bizalmat kell tanúsítaniuk a folyamat iránt.
Ahhoz, hogy hírnevet szerezzenek az NFT-iparban, a művész nevét különböző médiumokon, például a Twitter-en, a Discord-on és a Telegram-on keresztül kell a tömegek számára népszerűsíteni, hogy az emberek megismerjék a művész történetét. Ezen felül az NFT térben más platformokkal, művészekkel és vállalkozásokkal való együttműködés további lehetőségeket nyithat meg arra, hogy megfelelő áron eladhasd munkádat.
Mitől emelkedik tehát az NFT floor price? Az NFT alapárának emeléséhez néhány egymást követő eladásnak kell történnie, hogy létrejöhessen a proof-of-concept.
A floor price az NFT-kollekciók legalacsonyabb ára, amely folyamatosan frissül. Az NFT-k alapárát kezdetben a mintelési folyamat során a projekt alapítója vagy létrehozója határozza meg. Majd a másodlagos piacon listázó tulajdonosok határozzák meg, miután a mintelés befejeződött. Ez azt jelenti, hogy az NFT alapára a projekt népszerűségének növekedésével emelkedik. A proof-of-concept pedig olyan bizonyíték, amely egy ötlet életképességét kívánja felmérni, illetve megerősíteni, hogy az a tervezett módon fog működni.
cryptonews.com
Az NFT-k esetében a feloldható tartalom hasznot hoz a tulajdonosok számára. A művész növelheti az NFT valós értékét azáltal, hogy a digitális tokenen kívül feloldható tartalmat hoz létre. Ezen tartalmakra vonatkozóan van egy beállítás az NFT-k konfigurálásakor. A feloldható tartalom egy olyan rejtett tényező, amelyet csak az NFT tulajdonosok tekinthetnek meg.
A beváltható kedvezmények, a köszönőlevelek, a fizikai tárgyak, például az aláírt termékek és a nagy felbontású videoklipek mind példák az NFT-k feloldható tartalmaira. Ez a stratégia segíti az NFT-értékesítőket abban, hogy márkaértéket építsenek, és versenyképes áron adják el munkáikat.
Mitől lesz sikeres az árazás és az eladás?
Az első lépés az NFT-k sikeres eladásához és árazásához az iparág, az NFT-k fejlesztéséhez használt blokkláncok, a piacterek, az NFT-k gyakori típusai, amelyeket a térben tevékenykedő művészek már eladtak, valamint a tipikus árkategóriájuk megértése. A következő lépés a céljaidnak megfelelő NFT-piactér kiválasztása, valamint a tokened egyedi értékjavaslatának meghatározása előtt a létrehozási, mintelési, szolgáltatási és értékesítési költségek felmérése.
Alkotóként bármilyen, általad megfelelőnek ítélt áron beárazhatod az NFT-det. Azonban annak megértése, hogy mi teszi a Te alkotásod egyedivé a versenytársaktól, kulcsfontosságú ahhoz, hogy magasabb árat kérhess a művedért és több vásárlót vonzz be, ha van egy határozott és vonzó értékjavaslatod. Ezután kutasd fel az NFT-k értékesítésének módjait. Az NFT két legelterjedtebb értékesítési módszere a rögzített árú eladás vagy az aukciós árverés, ahol az NFT-ket a nyílt piacon kínálják eladásra.
Mint a legtöbb termék esetén, az NFT-k értékesítésének középpontjában is a marketing áll. Tehát, ha azon tűnődsz, miért nem fogy az NFT-d, meglehet, hogy a közösség nem tud még a kollekciódról. Egy NFT projekt profiljának növeléséhez kiemelkedő fontosságú a vevők tájékoztatása a szakmai hátteredről, beleértve a nevedet, a blokklánc technológiával és a kripto művészetekkel vagy más NFT-kkel kapcsolatos tapasztalataidat.
Záró gondolatok
Tehát, milyen NFT-k fogynak a legjobban? Bár nincs egyértelmű válasz, a különböző közösségi médiacsatornákon szilárd jelenléttel rendelkező és világos ütemtervet mutató NFT-k jobban eladhatók, mint a többi. Ha például egy művész gyakran tweet-el a digitális műalkotásairól és részt vesz az NFT-kről szóló beszélgetésekben, az segíthet neki a márkaépítésben, valamit bevonzhatja az embereket, hogy megvásárolják a műveit.
Alternatív megoldásként egy vonzó weboldal, amely pontos leírással listázza az NFT-kollekciódat, a közösség számára a hitelességet jelzi és segít a weboldal látogatóit tényleges vásárlókká alakítani. Kerüld azonban az alul- és túlígéréseket, hogy növeld a vásárlók bizalmát munkád iránt.
Csatlakozz te is a publikus kriptovaluta kereskedő discord csatornánkhoz!
További ajánlott cikkeink:
- Aktuális Bitcoin és kriptovaluta árfolyamok, coin elemzések
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2022
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
Az elnök ugyan kevés tudással rendelkezik a tokenről, de kijelentései és felesége, Melania Trump saját memecoinjának megjelenése tovább fűtik a piacot
A világ legnagyobb kriptovalutájának árfolyama számos tényezőtől függ, de melyek a legfontosabbak? Három mutató az USA gazdaságából, ami mindent visz.
A közösség elégedetlen, a vezetés változni látszik, és Vitalik Buterin is egyre inkább beleáll a kriptovilág viharos diskurzusaiba.
Megfogadtad, hogy idén nem nézed tovább, hogy értéktelenedik a nehezen megkeresett pénzed? Nem éri meg várni - fektess okosan kriptovalutákba!