
Super Bowl 2022: központban a kriptohirdetések
Az amerikai Super Bowl egy hatalmas, ha nem a legnagyobb sportrendezvény Amerikában. A sok néző pedig remek lehetőség a kriptovaluták népszerűsítésére is.
Az egyik legnagyobb sportesemény Amerikában
A Super Bowl egy hatalmas show, a reklámok pedig mindig is kiemelt helyet kaptak az éves National Football League (NFL) bajnokságon. A vállalatok/szolgáltatók ezért nagy erőkkel készülnek erre az alkalomra. Az idei év a kriptovaluták szempontjából új mérföldkövet jelentett, mivel az FTX, az eToro, a Crypto.com és a Coinbase is debütált hirdetéseikkel.
A kriptovaluták iránti kereslet évről évre egyre intenzívebb. Ez elsősorban köszönhető az NFT-knek, a mém tokeneknek és a metaverzum körül kialakuló őrületnek is. A Super Bowl-on megjelenő kriptohirdetések ellopták a rivaldafényt a hagyományos piaci szereplőktől a közösségi média platformokon is, például Twitteren. Nézzük is meg, hogy milyen reklámokról van szó.
Coinbase a 2022-es Super Bowl-on
ICYMI 👀
Now that we have your attention we'd like to announce that we're giving away $15 in BTC to anyone who joins Coinbase by 2/15.
Click below for more info and RT to tell your friends!
Sign up and see terms here → https://t.co/fKHisXZJJc pic.twitter.com/SDWUup2Ql5
— Coinbase (@coinbase) February 14, 2022
A Coinbase az egyik legnépszerűbb kriptotőzsde az Egyesült Államokban és gyakran foglal el első helyet az Apple App Store legtöbbet letöltött alkalmazásai között. Úgy tűnik a cég „Kevesebb beszéd, több Bitcoin” marketing kampány híve, ugyanis egy minimalista reklámfilmet adott ki, amely csupán egy kétdimenziós grafikai képet tartalmazott.
A reklám egy Coinbase témájú „C” betűvel indult, amely a képernyőn a pattogó DVD logóhoz hasonlóan ugrált. Nem sokkal később a “C” betűt egy színváltós QR-kód váltotta fel, amely beolvasáskor átirányította a felhasználókat a Coinbase nyitóoldalára, ahol Bitcoin (BTC) ajándékozás és regisztrációs promóciók voltak elérhetőek.

Forrás: Coinbase.com
Technikai problémák
A hagyományos Super Bowl hirdetésekkel ellentétben a Coinbase weblapja azonban nem bírta a nagy terhelést és ideiglenesen összeomlott. A szolgáltatás megszakadásának elismeréseként a Coinbase alkalmazásban a következő üzenettel találták magukat szemben a felhasználók:
“Nos, ez népszerűbb volt, mint gondoltuk. Egy kis időre van szükségünk, de ne aggódj. E-mailben értesítünk, ha a dolgok visszatértek a normális kerékvágásba.”
eToro Super Bowl 2022 hirdetés
Stocks, crypto and beyond. Discover the power of social investing #FlyWithUs #eToro pic.twitter.com/P01NJLxDZb
— eToro US (@eToroUS) February 14, 2022
Az eToro kripto és fiat befektetési platformja a következő reklámot prezentálta. A „Flying Your Way” Super Bowl hirdetés azzal kezdődött, hogy egy felhasználó tanácsot kért az eToro közösségétől, hogy kriptoba vagy részvényekbe fektesse-e be.
Nyilván mindenki sejti, hogy mi következik. Nem sokkal ezután a hirdetésben a felhasználók nagy csoportja lebeg a városban, akik közül az egyik odalép a felhasználóhoz, és megkérdezi tőle, hogy: “To the moon?” vagyis a „A Holdra?”. Utalva ezzel egy a kriptoközösségben elterjedt mémre. Illetve a hirdetés vége felé még egy Shiba Inu kutya is feltűnik, ez pedig utalás az ismert SHIB meme coinra.

Forrás: eToro.com
Crypto.com Super Bowl 2022 hirdetése
Az legelső Super Bowl hirdetésében a Crypto.com bemutatta a kosárlabda-legenda LeBron Jamest, aki egy 2003-as önmagával beszélget. A fiatal LeBron izgatott volt, hogy megtudhatta az elektromos autókkal és más technológiai fejlesztésekkel teli jövőt. A párbeszéd végén megkérdezi a valós LeBront, hogy készen áll-e arra, ami hamarosan jön.
Amire az a válasz érkezik, hogy: “Nem mondhatok el neked mindent, de ha történelmet akarsz írni, akkor ki kell próbálnod magad.“
In his moment of truth, @KingJames called it.
Fortune Favors the Brave #FFTB pic.twitter.com/Snhpit3vnh
— Crypto.com (@cryptocom) February 14, 2022

Forrás: Crypto.com
Összefoglalás
A reklám hatását növelte a közönség számára, hogy LeBron mindössze egy nappal a reklám megjelenése előtt lett az NBA történetének legtöbb pontot szerző játékosa. A hirdetés elindításával LeBron csatlakozik azon profi sportolók egyre növekvő listájához, akik támogatják a kriptovaluták általános elterjedését. A döntést számos véleményvezér kitörő lelkesedéssel fogadta és összességében elmondható, hogy a fent említett reklámok nagy sikert arattak. A kedvező fogadtatás pedig tovább erősíti a kriptoadaptációt, aminek a jövőben akár árfelhajtó hatása is lehet.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
TÁMOGASD A CRYPTOFALKA MŰKÖDÉSÉT
Ha tetszik, amit csinálunk és szeretnéd biztosítani, hogy a Cryptofalka továbbra is a megszokott minőségi tartalmakat tudja nyújtani az olvasók számára, a következő linken tudod támogatni a munkánkat. Köszönjük! 👋
Donation: ➡️ LINK ⬅️
Oldalunk ellenőrzött Brave alkotó, így ha Brave böngészőt használsz BAT segítségével is tudod támogatni a munkánkat.
—————————————————————————————————————————————————–
A CryptoFalka által szolgáltatott információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik, a megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a CryptoFalka nem vállalkozik. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!