Sokszor hangoztatjuk, hogy érdemes nem csak coinok, hanem tőzsdék körében is diverzifikálni....

Az amerikai Super Bowl egy nagyon népszerű sportesemény. Nem hagyták ki a lehetőséget a kriptotőzsdék sem és felpörgették reklámjaikat.
Úgy tűnik, hogy a vállalatok több szempontból is kamatoztatják a Super Bowl-on megjelenő hirdetések előnyeit. A hirdetésekben szereplő applikációk letöltése is gyakran megugrik ilyenkor. A kriptovaluta reklámok terén egy hirdetés messze felülmúlta a várakozásokat, ez pedig a Coinbase retro reklámja volt. A reklám egy élénk színű pattogó QR-kódot tartalmazott, amely az ikonikus ide-oda mozgó DVD logóra emlékeztetett.
A Super Bowl napján a Coinbase applikáció letöltéseinek száma 309%-kal nőtt a hirdetés megjelenése után. Ezt követően sem csökkent sokkal az érdeklődés, hétről-hétre 286%-kal többen töltötték le az alkalmazást a Sensor Tower alkalmazásintelligencia cég adatai szerint. A kinyert adatokat és a top 10-es listát az alábbi ábra foglalja össze:
Forrás:finbold.com
A Coinbase azonban nem az egyetlen kriptovalutákkal foglalkozó alkalmazás, amely jól teljesített. Az öt legnépszerűbb alkalmazás közül három (amelyeknek letöltése jelentősen megnövekedett), kriptoalkalmazás volt. Az eToro app-jának letöltésszáma hétről-hétre 132%-kal nőtt, míg az FTX letöltések száma 130%-kal ugyanebben az időszakban, ami kimagasló növekedésnek számít.
A Super Bowl-on való debütálás előtt a Coinbase még csak a 124. helyen állt. A hirdetés azonban olyannyira népszerű volt, hogy az kriptotőzsde alkalmazása nem sokkal ezt követően összeomlott a terhelés alatt. A szolgáltatás helyreállt és hétfőre már a második legnépszerűbb alkalmazás lett az Egyesült Államokban App Store-on.
Az adatok felhasználásával a Sensor Tower felmérte, hogy a Super Bowl reklám milyen jól teljesített azon vállalatok számára, akik reklámokat futtattak a mérkőzések alatt.
Forrás:bloomberg.com
Titoktartási megállapodásokra hivatkozva azonban a vállalkozás nem tud konkrét letöltési számokat megadni. Ennek ellenére a közölt adatok betekintést engedhetnek a hirdetések hatásába. Minden bizonnyal ez a jelentős keresletnövekedés a kriptovalutákkal foglalkozó appok iránt tovább segíti majd a technológia adaptációját.
A fenti növekedést mutató számok magukért beszélnek. Egyre többen és többen tartanak valamilyen kriptovalutát. Röviddel a februári reklám után a Coinbase bejelentette, hogy 2022-ben további alkalmazottak toborzásával kívánja bővíteni tevékenységét, hogy lépést tudjon tartani a megnövekedett kereslettel. Jelenleg a kriptokereskedési platform célja, hogy akár 2 000 fővel növelje a munkavállalói létszámát, hivatkozva a Web3 által nyújtott „hatalmas lehetőségekre”.
Ha tetszik, amit csinálunk és szeretnéd biztosítani, hogy a Cryptofalka továbbra is a megszokott minőségi tartalmakat tudja nyújtani az olvasók számára, a következő linken tudod támogatni a munkánkat. Köszönjük! 👋
Donation: ➡️ LINK ⬅️
Oldalunk ellenőrzött Brave alkotó, így ha Brave böngészőt használsz BAT segítségével is tudod támogatni a munkánkat.
—————————————————————————————————————————————————–
A CryptoFalka által szolgáltatott információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik, a megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a CryptoFalka nem vállalkozik. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!