
Mutatjuk 2021 legnépszerűbb kripto applikációit
A kripto applikációk a piachoz való hozzáférés kulcsfontosságú kapuivá váltak. A közösség masszív növekedése miatt pedig a felhasználókért folytatott verseny egyre élesedik.
Tarolnak a kripto applikációk 2021-ben
A bitcointól kezdve az NFT-ken, a Web 3-on és a metaverzumon át a kripto és a digitális eszközök 2021-ben az egyik legnépszerűbb technológiai trenddé váltak, ezt támasztja alá a kriptoalkalmazások letöltésének több mint 400%-os növekedése is.
A kripto applikációk 2021-ben óriási felhasználói növekedést értek el 2020-hoz képest; a telepítések 400%-kal, a munkamenetek pedig 567%-kal nőttek az előző évhez viszonyítva – derül ki az Adjust mobilmarketing-elemző platform és az Apptopia alkalmazás-intelligencia szolgáltató nemrég közzétett közös jelentéséből.

Forrás: Apptopia.com
Az Apptopia statisztikái szerint a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance volt a legtöbbet letöltött kriptopénz-alkalmazás 2021-ben, ezzel két helyezést lépve előre 2020-as harmadik helyezéséből. A Binance letöltéseinek több mint 20%-a Törökországból származott, míg csupán körülbelül 9,3%-a az Egyesült Államokból.
A második legtöbbet letöltött alkalmazás a Crypto.com volt, míg a Coinbase, amely az első helyet foglalta el 2020-ban, a harmadik helyre esett vissza. A Trust és a MetaMask a negyedik, illetve az ötödik helyen végzett a letöltések számát tekintve.
A jelentésből az is kiderül, hogy a kriptoalkalmazások növekedése világszerte 902%-kal ugrott meg éves szinten 2021 negyedik negyedévében. A növekedési ütemek alapján kiemelkedő piacok az Egyesült Államok (645%), az ázsiai és csendes-óceáni térség (475%), Európa, Közel-Kelet és Afrika (284%), valamint a Latin Amerikai térség (182%).

Forrás: apptopia.com
Mi vezetett a kripto applikációk sikeréhez?
A Bitcoin megjelenése olyan vállalatoknál, mint a Microstrategy, Square és a Tesla, számos híresség és vállalati vezető nyílt támogatása, a Bitcoin törvényes fizetőeszközként történő elfogadása El Salvadorban mind hozzájárult ahhoz, hogy a kriptopénz egyre nagyobb teret nyerjen a világban.
Az olyan memcoinok, mint a Dogecoin (DOGE) és a Shiba Inu Coin hatalmas népszerűségre tettek szert 2021-ben. Bár technológiai hasznosságuk nincs, szenvedélyes közösségük irigylésre méltó, így újabb és újabb felhasználókat tudtak bevonzani a kriptovilágba.
A CryptoPunk és Bored Ape Yacht Club profilképeket viselő hírességektől kezdve a Christie’s aukciósház által 69 millió dollárért eladott Beeple alkotásokig, az NFT-k a tavalyi évben hatalmasat mentek, a digitális eszközök és blokkláncok iránti érdeklődés tömeges hullámát inspirálva, és segítve egy új technológiai trend és vízió kialakulását a metarverzummal és a Web3 koncepciójával karöltve. Ezek mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy mára a kriptoalkalmazások uralják a mobil marketinget.
A kripto reklámok szerepét nem lehet alábecsülni, mivel a kriptoalkalmazások letöltése 280%-kal megugrott az idei Super Bowl reklámjait követően. Nem is beszélve arról, hogy a Crypto.com egy 100 millió dolláros globális reklámkampányba kezdett Matt Damon hollywoodi színésszel, hogy kihasználja a kripto bikapiacot.
Az Apptopia alelnöke, Adam Blacker kijelentette:
“Adataink azt mutatják, hogy a kriptotárcák és tőzsdék iránti kereslet masszívan megnőtt az elmúlt évben. Arra számítunk, hogy a kriptoalkalmazások növekedése a digitális valutával párhuzamosan folytatódik.”

Forrás: apptopia.com
Végezetül érdemes megemlíteni, hogy a felhasználók elkötelezettségét tekintve a kriptopénz-alkalmazások jobban teljesítenek a hagyományos tőzsdei kereskedési alkalmazásoknál. Az olyan felhasználói elkötelezettségi mutatókat tekintve, mint a munkamenet időtartama, az egy felhasználóra jutó napi munkamenetek, a felhasználómegtartási arányok és az ügyfelek elköteleződése, a kriptoalkalmazások felülmúlták társaikat.
Összefoglalva
A kriptovaluták a tavalyi évben látványosan megköveteltek egy darabot a világból, az eszközosztály iránti érdeklődés mondhatni szökőárat generált. Olyan hírességek és üzleti vezetők, mint Elon Musk vagy Jack Dorsey nyilvánosan támogatták a kriptoeszközöket, a memecoinok – köztük a Dogecoin és a Shiba Inu – tömeges követőket generáltak, az NFT-k szenzációvá váltak, a kriptoalkalmazások pedig a mobil marketing egyik fő mozgatórugóivá nőtték ki magukat.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
TÁMOGASD A CRYPTOFALKA MŰKÖDÉSÉT
Ha tetszik, amit csinálunk és szeretnéd biztosítani, hogy a Cryptofalka továbbra is a megszokott minőségi tartalmakat tudja nyújtani az olvasók számára, a következő linken tudod támogatni a munkánkat. Köszönjük! 👋
Donation: ➡️ LINK ⬅️
Oldalunk ellenőrzött Brave alkotó, így ha Brave böngészőt használsz BAT segítségével is tudod támogatni a munkánkat.
—————————————————————————————————————————————————–
A CryptoFalka által szolgáltatott információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik, a megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a CryptoFalka nem vállalkozik. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!