
A kripto appok letöltése 280%-kal nőtt a Super Bowl után
Az amerikai Super Bowl egy nagyon népszerű sportesemény. Nem hagyták ki a lehetőséget a kriptotőzsdék sem és felpörgették reklámjaikat.
Tarolnak a kripto appok a Super Bowl után
Úgy tűnik, hogy a vállalatok több szempontból is kamatoztatják a Super Bowl-on megjelenő hirdetések előnyeit. A hirdetésekben szereplő applikációk letöltése is gyakran megugrik ilyenkor. A kriptovaluta reklámok terén egy hirdetés messze felülmúlta a várakozásokat, ez pedig a Coinbase retro reklámja volt. A reklám egy élénk színű pattogó QR-kódot tartalmazott, amely az ikonikus ide-oda mozgó DVD logóra emlékeztetett.
A Super Bowl napján a Coinbase applikáció letöltéseinek száma 309%-kal nőtt a hirdetés megjelenése után. Ezt követően sem csökkent sokkal az érdeklődés, hétről-hétre 286%-kal többen töltötték le az alkalmazást a Sensor Tower alkalmazásintelligencia cég adatai szerint. A kinyert adatokat és a top 10-es listát az alábbi ábra foglalja össze:

A Coinbase azonban nem az egyetlen kriptovalutákkal foglalkozó alkalmazás, amely jól teljesített. Az öt legnépszerűbb alkalmazás közül három (amelyeknek letöltése jelentősen megnövekedett), kriptoalkalmazás volt. Az eToro app-jának letöltésszáma hétről-hétre 132%-kal nőtt, míg az FTX letöltések száma 130%-kal ugyanebben az időszakban, ami kimagasló növekedésnek számít.
Letöltési rangsor = app népszerűség?
A Super Bowl-on való debütálás előtt a Coinbase még csak a 124. helyen állt. A hirdetés azonban olyannyira népszerű volt, hogy az kriptotőzsde alkalmazása nem sokkal ezt követően összeomlott a terhelés alatt. A szolgáltatás helyreállt és hétfőre már a második legnépszerűbb alkalmazás lett az Egyesült Államokban App Store-on.
Az adatok felhasználásával a Sensor Tower felmérte, hogy a Super Bowl reklám milyen jól teljesített azon vállalatok számára, akik reklámokat futtattak a mérkőzések alatt.

Titoktartási megállapodásokra hivatkozva azonban a vállalkozás nem tud konkrét letöltési számokat megadni. Ennek ellenére a közölt adatok betekintést engedhetnek a hirdetések hatásába. Minden bizonnyal ez a jelentős keresletnövekedés a kriptovalutákkal foglalkozó appok iránt tovább segíti majd a technológia adaptációját.
Összefoglalva
A fenti növekedést mutató számok magukért beszélnek. Egyre többen és többen tartanak valamilyen kriptovalutát. Röviddel a februári reklám után a Coinbase bejelentette, hogy 2022-ben további alkalmazottak toborzásával kívánja bővíteni tevékenységét, hogy lépést tudjon tartani a megnövekedett kereslettel. Jelenleg a kriptokereskedési platform célja, hogy akár 2 000 fővel növelje a munkavállalói létszámát, hivatkozva a Web3 által nyújtott „hatalmas lehetőségekre”.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás

A hosszútávú Bitcoin-befektetők az ETF-ek indulása óta folyamatosan adják el coinjaikat az intézményeknek, ami hozzájárul az árfolyam oldalazásához.

Vitalik szerint a pluralista digitális azonosító a jövő. Védi a magánéletet, biztosítja az egyenlő hozzáférést és ellenáll a visszaéléseknek.

Az európai fizetési szokások dinamikus változását mutatja, hogy a kriptokártyák immár komoly versenytársai a hagyományos banki megoldásoknak.

Az egyik vezető kriptotőzsde és Web3-vállalat, a Bitget lett az altcoinok leglikvidebb kereskedési platformja a 0,3–0,5%-os árfolyamsávban.