A L'Oreal elhozza a virtuális kozmetikumokat
Ott tartunk, hogy lassan minden olyan szegmens, amelynek létjogosultsága lehet a metaverzumban, már létezik is vagy hamarosan hallani fogunk róla. Most a L'Oreal a szépségipart is a metaverzumba költözteti. E területen ők az elsők és szabadalmi engedélyeiknek köszönhetően a kozmetikai óriás termékeinek virtuális változata megtalálható lesz ebben a sokak számára ismeretlen és izgalmas térben.
A L'Oreal belép a metaverzumba
A L'Oreal a legújabb a sok divat- és szépségápolási márka közül, amelyek elkezdtek megjelenni a metaverzumban. A kozmetikai óriáscég számos olyan védjegyet nyújtott be, amik a virtuális világban való megjelenésük egyértelmű szándékait mutatják. Összesen 17 védjegyet jegyeztettek be a Szellemi Tulajdon Világszervezeténél, amelyek a márkát és annak leányvállalatait is magukban foglalják.
forrás: cryptoflies blog
A francia márka azt tervezi, hogy kozmetikumainak virtuális változatait kínálja majd a metaverzumban, mint például bőrápolás, hajápolás stb, amelyek mind letölthető formátumban lesznek elérhetőek. De ez nem minden, ugyanis a virtuális parfümök is felkerültek a palettára.
Virtuális illatok és körömlakkok
A L'Oreal USA jelentette be a nagy hírt, ami a márka összes leányvállalatát, például a Kiehl's, az Urban Decay, a Maybelline, az It Cosmetics és az Essie körömlakkmárkát is magában foglalja. A szabadalmi bejegyzések adott termékcsoportokra terjednek ki, például a Kiehl's esetében a metaverzumban a nem letölthető virtuális illatok jogaira. A L'Oreal célja, hogy minden felhasználója számára lehetővé tegye az összes virtuális kozmetikum megvásárlását, eladását és kereskedését.
forrás: beautypackaging.com
Ezzel a vállalat a P&G Beauty szépségápolási ága nyomdokaiba lép, akik 2021-ben léptek be a metaverzumba. A Procter & Gamble szépségipari részlegének virtuális világa kizárólag saját márkái számára elérhetőek. A BeautySphere, ahogyan e teret hívják, lenyűgöző videó tartalmakat tesz közzé és azért jött létre, hogy a felhasználókat összekösse a márkákkal, amelyek most már bárki számára elérhetőek, aki rendelkezik számítógéppel.
L’Oreal, a nagy visszatérő
Bár a L'Oreal ezen lépésével virtuális formában helyezi el termékeit a metaverzumban, nem ez az első alkalom, hogy a szépségmárka az online térbe lép. Tavaly év végén a L'Oreal követte a Nike-t és kiadta első NFT-kollekcióját. Ezeken az NFT-ken öt művész a nemek közötti egyenlőséget népszerűsítő művészeti alkotásai szerepeltek. Bár az NFT vonal nem teljesített olyan jól, mint várták a L'Oreal nem tántorodott el, az új védjegyjegyek bejelentésével ismét nagyot lép a digitális térben.
További ajánlott cikkeink:
- Bitcoin és kriptovaluta konzultáció. Elakadtál? Kérdésed van? Segítünk!
- Bitcoin és blokklánc, egy új világ kezdete; Ebook
- Bitcoin és kriptovaluta adózás ultimate kisokos 2021
- Kriptovaluta és altcoin bemutatók, projekt ismertetők
- Bitcoin és kriptovaluta bányászat beállítások, útmutatók
- Kriptovaluta tőzsde ismertetők, Bitcoin vásárlás
Az új Solana okostelefon előrendelői már a telefon 2025-ben történő megjelenése előtt is élvezhetik az előnyöket az airdrop jutalmaknak köszönhetően.
A WienerAI nem elégszik meg azzal, hogy egy menő digitális eszköz legyen, az egész kriptopénzpiacot szeretné uralni kolbászhadseregével.
Végső soron a nyereséged abból fakad, hogy mennyi ideje vagy a piacon, nem abból, hogy milyen jól időzíted a piacot. Miért várnál tovább?
A Bitcoin kínálati inflációja a felezés hatására ismét drasztikusan csökkent, amely jelentős hatással lehet az árakra és a piaci dinamikára.